Neem direct contact op: 06 - 45 49 48 23
  • Text Hover
Klantgerichte communicatie voor DIV

Deze training heb ik ontwikkeld in samenwerking met GO opleidingen.

 

De afdelingen Documentaire Informatievoorziening (DIV) digitaliseren in een snel tempo. Zaakgericht werken doet zijn intrede bij gemeenten en hierdoor verschuiven verantwoordelijkheden naar medewerkers in het primaire proces.

 

Er ontstaan nieuwe taken en rollen voor DIV’ers: het primaire proces ondersteunen met kennis en vaardigheden. Dit vraagt om een klantgerichte houding en uitstekende communicatie van de DIV’er.

 

Deze training is speciaal afgestemd op deze doelgroep: veel praktische oefening en een minimum aan theorie. 

En uitteraard de nodige zelfreflectie, dat kenmerkt mijn aanpak.

 

De training wordt incompany aangeboden aan gemeenten, waterschappen, hogescholen en alle andere publieke dienstverleners waar dit aan de orde is.

 

Door de modulaire opzet kan elke organisatie een vorm kiezen die bij haar past: van een basistraining van twee dagen tot een uitgebreide vierdaagse variant met intakegesprekken, een profiel- en persoonlijkheidsmeting (DISC) en een terugkomdag.

 

De volledige informatie is hier te vinden op de website van GO opleidingen die de planning en organisatie op zich neemt. 

  • Text Hover